Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Λειψή Εκδίκηση

Παλιά με φιλούσες
Σου άρεσε να πέφτεις πάνω στα χείλη μου
Πού πήγε αυτή η σκηνή?
Γιατί κόπηκε αυτή η ταινία?
Αλλιώς ενθουσιάζεσαι τώρα.
'Να περάσουμε καλά και να τελειώνουμε'
Να τελειώσεις για να περάσεις καλά ήθελες να πεις
Δεν είναι το άρωμα απ΄τον λαιμό μου που σε τρελαίνει πλέον
Είναι εκείνο το κρυφό...ανάμεσα στα πόδια μου
Τίποτα άλλο δε σε τραβάει πάνω μου
Και δεν ξέρω γιατί φοράω ακόμα την κολόνια που ανέπνεες κάθε πρωί στο μαξιλάρι σου...
Ίσως κάπου εκεί πίσω στις γωνίες του μυαλού μου,φλερτάρω με την φαντασίωση ότι θα σε πετύχω κάπου.
Ότι ακόμα κι αν περάσω από δίπλα σου χωρίς να σε δω,θα με προσέξεις.
Θα θυμηθείς το άρωμα που κολλούσε στο δέρμα σου,γινόταν σταγόνες και έσταζε στα σεντόνια σου.
Θα θυμηθείς τί πυροδοτούσε η αόρατη δύναμή του και τί επίδραση είχε όταν εισχωρούσε μέσα σου.
Θα θυμηθείς και μόλις γυρίσεις να με δεις...θα'χω εξαφανιστεί.
Και μετά?

2 σχόλια: